zBLOGowani.pl

czwartek, 2 kwietnia 2015

Witam Wszystkich w ten "zajebiście" wiosenny dzionek;)
brak słów co się dzieje z tą zakręconą pogodą...
no takie śnieżyce hehhe święta się mylą hehhe...
wczoraj siedziałam do 3.30 i zdobiłam "stare jajeczka" od
Szwagierki ...powiedziałam sobie muszę je skończyć i tak
też zrobiłam;)
były jakieś żółto- białe , a teraz są troszku ładniejsze ;)))
chyba hehhe
dziś sprzątam moją "pracownię" definitywnie , bo jutro już
Wielki Piątek i najwyższa czas się ogarnąć...
jutro przenoszę się do kuchni i zabieram się do pichcenia :)
 tyle różności jak zwykle:) co roku się zarzekam po co tyle tego
w następnym zrobię mniej , a co roku i tak to samo ;)
niektóre obiekty damskie tak mają hehhe ...
Więc Kochani miłego wieczorku czwartkowego i do juterka:)
Wasza szalona Iwcia:)








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz