zBLOGowani.pl

środa, 29 kwietnia 2015

Kochani:)
tyle się ostatnio dzieje ...brakuje mi czasu latam jak szalona to tu to tam...
nie mam chwili luzu ufff już padam potrzebuję chwilkę odpocząć w tym pędzie :)
u mnie tak jest jak nic to nic ,a jak się dzieje to wszystko na raz 
dziś dzieci przekazały mi tak cudną wiadomość ,że będzie wnuczka 
dziewczynka dziewuszka moja królewna ...ech nie macie pojęcia jaka jestem szczęśliwa
a co będzie się działo jak już będzie z nami :) mała Mia 
tak tak właśnie na imię będzie miała moja pierwsza wnusia :)))
ojjj cudnie się czuję ...
następny etap w życiu dojrzały , a jakże cudny i dający radość:)
nie wiem co mam ze sobą zrobić ze szczęścia:)
teraz tylko czekać na wrzesień :)
ale najpierw czekam na 20 maja tak jak już kiedyś wspominałam
czekam na odwiedziny dzieciaczków:)


 teraz na początku maja troszku mnie nie będzie w sobotę wyjeżdżam do 
następnej niedzieli pomóc przyjaciółce w przygotowaniach 
do Komunii Świętej jej córeczki...
zdolności zdobiennicze zamienię na kulinarne :)
dziś robię porządki i układam sobie moje preparaty , papiery, serwetki 
farby , kleje itd od listopada nazbierało się tego całe mnóstwo ,a
wiecznie mi mało;)
i ciągle znajduję jakieś nowości , który chciałabym mieć 
w swojej pracowni :) 
więc lecę dalej ogarniać...
Miłego wieczorku 
do następnego Kochani:)
Babcia Iwcia :)

2 komentarze:

  1. Gratulowac będę we wrześniu. My oszalelismy na punkcie naszej wnusi, która urodziła się w Wigilię. Cudowne, ubogacajace uczucia.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na takie uczucia :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń