zBLOGowani.pl

czwartek, 9 kwietnia 2015

Witam Wszystkich w ten super słoneczny dzionek :)
mimo tego,że wczoraj miałam cały worek nerwów i stresu:(
i dziś wszystko boli ciało i dusza:( trzeba się ogarnąć i iść
do przodu,bo jak to mówią co Cię nie zabije to Cię wzmocni
tylko,że ja już jestem i tak silna i wzmocnień mi już chyba nie
potrzeba;( ale to życie i tego nie da się obejść niestety ...
wracamy do pogody ...słonko świeci , robi się wiosennie to
i niedługo będziemy przesiadywać na balkoniku ,no Ci którzy
mają ogrody to będą leniuchować w swoich ogrodach ...
mnie pozostało "leżakowanie na balkoniku" dobre i to , bo
niektórzy nie mają nawet balkonu;)
znalazłam w necie oczywiście kilka super pomysłów i bardzo
ciekawych zdjęć z balkonów i nie tylko...
niektóre są cudne przynajmniej dla mnie i na pewno
chciałabym zostać posiadaczką niektórych rzeczy znajdujących
się na tych zdjęciach :)
trzymajcie za mnie kciuki,żebym uporała się z nerwami i dała radę:)
a Wam życzę cudnego słonecznego dnia ...
Iwcia :)
























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz