zBLOGowani.pl

piątek, 10 kwietnia 2015

Witam Witam :)
dziś znowu słonko te nasze upragnione słonko i niech tak zostanie 
bo trzeba bateryjki naładować ...
od wczoraj u mnie znowu akcja zdobienia , stara skrzyneczka przerobiona 
całkowicie , zresztą jak skończę zobaczycie sami jak wyglądała i jak wygląda teraz...
przerobiłam też małą szkatułkę z lusterkiem , ozdobiłam starą paterę ,
ozdobiłam sobie przy okazji świecę i mam mnóstwo przygotowanych 
zawieszek , które grzecznie czekają na dokończenie ...
w piwnicy ile jeszcze zaległości ;)
zresztą jak się łyknie tego bakcyla to wszędzie widać coś do przeróbki:)
więc ile jeszcze przede mną ,aż strach się bać heheh
a tak przy okazji wzięło mnie ot tak sobie ...wzięło mnie na to co 
zobaczycie poniżej, natknęło mnie i poczułam potrzebę, żeby 
Wam pokazać wierszyk, który pewnie dla niektórych będzie
bardzo ważny :)
 
"Anioł Stróż"
Aniele Boży Stróżu mój
prowadzisz mnie za rękę.
Znasz każdy uśmiech, każdy ból
znasz wszystkie drogi kręte.

Nie odchodź choćbyś myślał, że
o Tobie zapominam
że niby dobrze znałeś mnie
a jestem całkiem inna.

W cieniu swych skrzydeł ukryj mnie
daj sercu łyk wytchnienia
Bo jeszcze wiele trudnych chwil
I wiele do zrobienia.

A kiedy przyjdzie życia kres
zamkniesz mi dłonią oczy.
I duszę mą uniesiesz w dal
do rozgwieżdżonych nocy.

Miłego cudownego wesołego piątku życzę :)
a ja zabieram się dalej do zdobienia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz