zBLOGowani.pl

niedziela, 12 kwietnia 2015

Witajcie :)
dziś piękna cieplutka słoneczna niedziela była ...aż człowiek nie wie co ma ze sobą 
zrobić tak bardzo bardo chce się żyć:)
spacerek w lesie z pieskiem zaliczony , pozrywałam różne gałązki z pączkami
do wazonu i w domku wiosna że hej :)
godzina 21 a ja właśnie zaraz zbieram się do zdobienia następnej skrzynki
tym razem nieco większej od ostatnich ...
pomysł wstępnie w głowie mam , a jak wyjdzie pewnie zobaczycie na dniach ...
wczoraj miałam bardzo ciężki dzień dowiedziałam się,że zmarła moja 
koleżanka :( miała zaledwie 44 lata ,,,co tu pisać całe życie było przed nią 
a tu koniec ...na pewno każdy z nas myśli czasem o śmierci , pewnie się jej
boi i ma różne sposoby jej interpretacji...obojętnie jakby nie było
świadomość,że wszystko któregoś dnia się dla nas skończy jest w 
każdym z nas ...nikt nie wiem ile nam jeszcze zostało...
więc Kochani cieszcie się każdą chwilką jakby miała być ostatnia, nie 
zostawiajcie nie załatwionych i nie zamkniętych spraw  na potem
jak możecie spędzajcie każdą wolną chwilkę z bliskimi i rodzinką :)
ojjj ale się rozpisałam , ale wierzcie mi ,że bardzo mi ciężko z myślą 
o tym ,że Bożeny już nie ma i nigdy nie będzie :(
teraz temat weselszy ...pokażę Wam pudełko kupione na tablicy 
oczywiście okazyjnie jak zawsze ;)
zrobiłam z niego nowe cacko przynajmniej tak mi się wydaje :)
pisałam już wielokrotnie,że największa frajda to zrobienie z czegoś cudeńka ...
metamorfozy i dawanie nowego życia przedmiotom to nieopisana 
radość i satysfakcja :) potem siedzisz i podziwiasz przedmiot 
po zmianach i nie możesz się napatrzeć jaki jest cudny...
pokażę Wam też maleńką skrzyneczkę z lusterkiem po zmianach 
mydełka i kilka innych drobiazgów:)
Miłego niedzielnego wieczorku :)
Buziaki Iwcia :)
skrzyneczka z tablicy ...przed


po :)



skrzyneczka pomalowana farbami kredowymi , ozdobiona dodatkowo
pieczątkami pomalowany farbą co daje taki leciutki efekt pasty strukturalnej 
na wieczku ozdoby uchwyt , zamocowane nóżki metalowe
na wieczku w rogach wykonane delikatne reliefy 
z przodu ramka ozdobna oraz róża wykonana z masy plastycznej szybkoschnącej
całość przetarta patyną no i na końcu kilka warstw lakieru :)
a to ta mini skrzyneczka z lusterkiem...przed
no i po ...



skrzyneczka pomalowana farbą kredową 
ozdobiona wzorami - stemple 
na bokach delikatne wzorki 
całość przetarta i polakierowana ...
no a tu reszta ...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz