zBLOGowani.pl

czwartek, 30 kwietnia 2015

Witajcie Kochani :)
kilka dni temu pisałam i pokazałam Wam kilka rzeczy, które czekają w kolejce na nowe życie i jedna z nich jest już po metamorfozie :)
lubię robić z jakiś zwykłych zużytych rzeczy nowe cacka
przynajmniej dla mnie są to cacka:)
właśnie takim jest kuferek, który właśnie Wam pokazuję
ma już swój nowy domek i podoba się nowej właścicielce
teraz czas na następne przeróbki, tylko czasu brak , a w
piątek wyjeżdżam i wracam 10 więc będę tęsknić za
moim zdobienniczym światem:)
wczoraj nareszcie zapełniłam moją nową przerobioną
komodę moimi preparatami farbami papierami itd
ledwo starczyło miejsca;)
nie wiem skąd i kiedy się tego tak dużo nazbierało;)
jeszcze kilka skrzynek zagospodarowanych...
no i w sumie dobrze lepiej więcej niż mniej;)
i niech tak zostanie ...
wczoraj w nocy wyczaiłam jak dla mnie przynajmniej
nowe papiery cudne vintage takie jak kocham ...
mam zamiar troszku ich zamówić i niech sobie czekają
na swoją kolejkę :)
zerknijcie jak się prezentuje:)
mam nadzieję,że troszku lepiej niż na początku:)
słonko świeci na szczęście ...to używajcie ...
miłego czwartku i do następnego :)
Iwcia:)






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz