zBLOGowani.pl

czwartek, 23 kwietnia 2015

Witam:)
słońce świeci, piękna pogoda ,żyć się chce:)
już dawno miałam Wam oznajmić i napisać tą wiadomość tak
bardzo ważną dla naszej rodzinki:)
jakiś czas temu w bardzo wyjątkowy i uroczysty sposób dostałam
razem z mężem malutki kartonik z bucikami:)
tak tak będę w wrześniu babcią:))))))))))))))))
nie ma słów ,żeby opisać radość kiedy się dowiedzieliśmy :)
dzieci są szczęśliwe , a my z nimi i niecierpliwie oczekujemy września...
na zdjęciach sprawcy całego zamieszania;)
wstawiłam też fotki mojego Iwcia jak był maluszkiem , aż nie
chce się wierzyć ,że jest już dorosłym mężczyzną i sam zostanie
niedługo tatusiem :)))
no cóż następny etap w życiu, etap życia dojrzalszy dużo
dojrzalszy ,ale jak i bardziej doceniający każdą chwilę, każdy
gest, każdy dzień ...
także Kochani musiałam podzielić się z Wami moją wielką
radością...
mam zamiar zostać najukochańszą babcią:)))
Miłego czwartku ...
Cieszcie się każdym dniem , a ja wracam do walizki ...
Radosnego dzionka :)))








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz