zBLOGowani.pl

piątek, 24 lipca 2015

Witam w piąteczek :)
Kochani ja już wiecie mam napad metaliczny hihi
jak spróbowałam nie mogę przestać no i nie chcę na razie:)
spodobało mi się efekty jeszcze bardziej ...
tym bardziej ,że dostaję pełno miłych wiadomości od
dziewczyn , miłych słów i zapytań :)
to mnie mobilizuje do dalszej pracy i eksperymentów
chciałam Wam dziś pokazać skrzynkę z korytarza , która
wisi kilka dobrych, ale to dobrych lat dawali takie
kiedyś do dziennika hihi zresztą widać na fotce przed;)
postanowiłam coś z nią zrobić , bo skoro wisiała tyle latek
taka brzydula to ładniutka też może po wisieć jeszcze kilka :)
oto i ona brzydka i ładniutka ...








a przy okazji wczoraj nocką powstała nowa butla :)
ciekawe kiedy mi braknie butelek hihi ...
pewnie pójdę kupić znowu jakąś za jakieś 4 zł haha
zerknijcie ...
na dniach pokażę Wam  całą moją  rodzinkę  metalową :)
a teraz butla przed i po ...











 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz