zBLOGowani.pl

niedziela, 12 lipca 2015

No i mamy niedzielę wieczorkiem , czy już nockę w sumie:)
zerwał się wiaterek i zbiera się na burzę...
powietrze w sumie fajne :)
dziś dokończyłam szkatułkę na biżuterię...
znowu cała masa farb, bitumów, past i wosków
wykorzystałam do ozdobienia stary wisior, akurat
przypasował mi kolorystycznie ...
zajęłam się też dziś kupionymi już dawno dwoma
pojemnikami , które wykorzystam je do swoich
potrzeb na różne małe dodatki do zdobienia
na dniach pewnie pokażę efekt końcowy ...
dziś też zabrałam się za robienie wielkiej skrzynki
na biżuterię , do piątku mam czas więc biorę się
ostro do roboty ...będzie elegancka na dużych
metalowych nóżkach , a reszta świta mi w głowie hihi
muszę tylko to przenieść na skrzynkę...
a teraz zapraszam do pooglądania nowego życia
szkatułki na biżuterię
oto ona przed i po














wracam do mojej "pracowni " i zdobienia
a Wam życzę spokojnej nocki i wyśpijcie się Kochani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz