zBLOGowani.pl

piątek, 10 lipca 2015

Kochani :)
jaki cudny piąteczek ...pogoda cudna choć jest wiaterek, ale jest
bardzo przyjemnie ...
dziś dotarły do mnie wyczekiwane nowe zamówionka :)
ciekawe wzory serwetek, nowe farby kredowe vintage , których
jeszcze nie miałam , zardzewiała pasta , woski i pasty metaliczne, bo
przecież metalicznego napadu ciąg dalszy hihi :)
ale mnie wzięło chwilowo ,ze starego zdobienia na razie nic nie ma
ale muszę zrobić coś shabby chic po prostu przetartego
i ozdobionego transferem lub serwetką , bo troszku tęsknię
za takimi rzeczami ...po za tym nie można wpaść w szał metaliczny ...
wczoraj właśnie w nocnym amoku dokończyłam kuferek , który
postanowiłam ozdobić jeszcze inaczej niż dotychczas
z elementami 3 D o ile to tak można nazwać , ja to tak widzę...
więc kuferek zawiera różne struktury wykonane za pomocą
pasty strukturalnej, wzory wykonane szablonami , imitację metalu
i odrobinkę rdzy , właśnie te elementy 3 D różne materiałowe
metalowe i inne ...to wszystko malowane , postarzane ,
przecierane i woskowane i oto wyszedł taki efekt ...
zapraszam do oglądania
mam nadzieję , że niektórym z Was przypadnie do gustu...
oto i on kuferek na kosmetyki lub biżuterię
jest do przygarnięcia niebawem będą szczegóły i cena
w dziale sprzedaży:)
no to miłego piąteczku życzę, a ja zabieram się ogarnięcie
i szykowanie , bo ok 17 mykam na zakupki ciuchowe
i klachanie z dziewczynami przy herbatkach świata :)



















miłego piątku :)

 


1 komentarz: