zBLOGowani.pl

sobota, 4 lipca 2015


Witam:)
piękna, słoneczna sobota wręcz upalna :)
ale lepiej takie upały niż "jesień" latem ;)
zaliczyłam już opalanko na balkoniku , bo ja uwielbiam słoneczko:)
w czwartek dotarła komoda na moje "preparaty" różnego typu;)

moja pierwsza myśl, że ją całą przerobię i przemaluję...
ale jak dotarła zmieniłam zdanie ...kolor nie jest najgorszy , a
najważniejsze ,że blat jest cudownie polakierowany wygląda
jak chińska laka więc szkoda malować tym bardziej, że będę
też na tym blaciku działać:)
więc blat na bank zostaje w tym kolorze ewentualnie dodam
coś tam;) a reszta to nie wiem jeszcze dokładnie , bo różne
mam wizje , a pewnie na koniec wyjdzie całkiem co innego;)
inne to zdjęcia to komody wyłapane na necie :)
różne każda inna i każda fajna i jak tu się zdecydować:)






(zdjęcia wyłapane  z neta )
tym , którzy lubią słonko i upał miłego słoneczkowania dla
tych , którzy wolą chłodniejsze dni miłego schronienia i
leniuchowania w cieniu :)
Pozdrowionka Iwcia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz