zBLOGowani.pl

piątek, 12 czerwca 2015

Witam Wszystkich w ten piątkowy wieczorek :)
fajne powietrze się zrobiło , lekki wiaterek ...superancko
od wczoraj zajmuję się zdobieniem mydełek...
dziś lakierowanie ech nie lubię , ale trza to trza 
miałam robić co innego , a w końcu zajęłam się czymś innym :)
czyli mydełko wrze, robię też przy okazji świeczuszkę 
jest tak jak lubię cicho, spokojnie , ciemno , mężuś śpi..
nikt nie przeszkadza;) idealny czas na tworzenie :)
ciekawe o której zawitam do łóżeczka , bo już  po 23 , a ja 
się rozpędziłam znowu i cały stół przygotowany do ozdabiania ...
jutro za dużo nie zrobię , bo mam zaplanowane sprzątanie 
i gołąbki  z młodej kapusty ...to na to trzeba troszku czasu 
już robiłam 2 x w tym sezonie i zjedli błyskawicznie, a były 
robione z 3 kapustek ...ale to tak jest w sezonie ...trzeba 
wykorzystać młodą kapustkę , bo najlepiej smakuje...
chciałam Wam też pokazać na co czekam i co ma przyjść
pocztą ...cacka upolowane dosłownie za grosiki 
takie właśnie lubię najlepiej zdobić ,,,upolowane za grosiki , a
jakie nie powtarzalne i inne ...
więc czekam cierpliwie ...znowu robią się zaległości , a ja 
ciągle coś dokupuję :)
no bo ciągle coś się trafia nie moja wina hihi
ogromny kufer na biżuterię na zamówienie mam zrobić 
na koniec czerwca więc chwilkę jeszcze mam...
mykam dalej do "pracowni" kończyć mydełkowo;)
zerknij co za szpargałki znowu upolowałam :)
miłej nocki Kochani 
do następnego Iwcia 







słodkich snów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz