zBLOGowani.pl

niedziela, 28 czerwca 2015

No i tak jak myślałam, zaraz po skończeniu skrzyneczki 
wstawiam na gorąco fotki :)
tak jak pisałam skrzyneczkę dostałam w piątek od 
Szwagierki i od razu się za nią zabrałam , dziś dokończyłam ...
jak Wam się podobają ptaszki :) 
mam nadzieję,że tak , bo ja jestem zachwycona tymi 
właśnie ptaszkami , które są na skrzyneczce :) 
teraz muszę dla niej wymyślić super miejsce ...









 
ojjj chyba pora już iść nynać , a jutro można dać
znowu nowe życie jakiemuś przedmiotowi , jakieś rzeczy , meblowi :)
o właśnie dziś wygrałam na allegro niedrogą , zgrabną komódkę z trzema 
szufladami bardzo przydatnymi na moje ciągle rosnące preparaty różnego typu:)
komoda , którą zdobiłam niedawno jest już cała pełna , walizki stojące 
na niej też plus kilka skrzynek większych też:)
miejsca brak hihi
już od jakiegoś czasu polowałam na allegro 
na szafkę , komódkę , stolik lub biurko , ale takie,
żeby nie było za wielkie , ale funkcjonalne ...
czyli,żebym mogła w nich schować nie mieszczące się rzeczy
i od razu ,żebym mogła na nim pracować :)
i udało się :) teraz tylko czekać na przesyłkę potem 
metamorfoza i można działać:)
może to i nic specjalnego , ale po metamorfozie będzie na pewno 
ładniejsza :) zresztą zobaczycie na dniach co z nią wykombinowałam:)
potem muszę wykombinować jakieś półeczki nad komódką na 
różne koszyczki i pudełeczka ...w głowie już mi świta co i jak :)
może mi się uda tak jak planuję...
teraz to już lecę nynać ...
pappa do juterka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz