zBLOGowani.pl

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Dzień doberek w poniedziałek :)
już wiecie i mnie znacie jak mnie nie ma to mnie nie ma , a jak
się ujawniam i działam to mam jakiś napad hihi
od wczoraj działam jak dzikus zdobie , robię fotki , piszę na fb itd ...
balkonik i znowu zdobienie i tak w kółko :)
a dziś rano wstałam z taką energią i humorkiem,że aż strach :)
zrobiłam ranną kawusię i do okienek ...poszło szybciutko
potem porządki i tak o 15 byłam już gotowa ze wszystkim...
teraz chwilka na laptopiku i zaraz wracam do mojej "pracowni "
kolejeczka czeka ...
ostatnio doszłam do wniosku,że musiałabym do mojego pokoiku 
sprawić sobie toaletkę, która by mi służyła jako warsztacik:)
byłoby gdzie schować i an czym robić:)
bo taka z marmurowym blatem ...
najlepiej coś takiego jak na zdjęciach  i w super cenie oczywiście hihi
może kiedyś upoluję :)



jakbyś gdzieś coś o takiej wiedzieli dajcie cynka:)
przy okazji kilka foteczek z domku:)
miłego poniedziałku Kochani i Pozdrowionka :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz