zBLOGowani.pl

niedziela, 21 czerwca 2015

Kochani witam właściwie poniedziałkowa nocką:) 
bo już się zaczęła...
a ja jak zwykle nocą , gdy cisza i wszyscy śpią działam gorąco
w moje "pracowni"
dziś akurat pracownia na całej chacie , na co nawet zwróciła
uwagę moja połówka hihi
deczko się rozpędziłam i porozłaziłam po całym mieszkanku :)
jutro się poprawię haha 
widzieliście pewnie kilka dni temu ozdobiłam zieloną butelkę 
po nalewce i dziś właśnie dałam nowe ubranko drugiej takiej butelce...
przy okazji oczywiście zrobiłam swój pierwszy lampionik 
ze zwykłej lampki ...
zrobiłam też obrazek w metodzie mixed media ...tak to się 
chyba pisze :)
teraz na stole stoi drugi lampion i nareszcie skrzynia ma się już 
ku końcowi , został mi tylko przód do ozdobienia 
więc zaraz lecę działać dalej ...zarwę pewnie dziś 
kawałek nocy tak się przynajmniej zapowiada:)
i pewnie tak będzie :) jutro odeśpię i będzie oki :)
także chciałam Wam pokazać moje 3 nowe cudeńka
ozdobione troszku inaczej niż zwykle...
nie wiem jak z obrazkami i butelkami ,ale już wiem
na pewno,że tak jak wciągnęły mnie mydełka tak też
wciągną mnie lampionki ze szkła , postarzane , ozdabiane
chciałabym robić je z imitacją metalu 
może dojdę do wprawy i mi sie uda...
a teraz zerknijcie na te moje pierwszaki :)
słodkich snów Kochani :)))
oto buteleczka po nalewce z medalionem ...






lampioniki zrobione ze zwykłej lampki pożyczyłam sobie z barku hihi :)













no i na koniec obrazek ...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz