zBLOGowani.pl

wtorek, 9 czerwca 2015

Witajcie we wtorkową nockę:)
Pościk będzie dotyczył mojego starego taboreciku ...wystał się 
bidulek kilka lat w kąciku , nawet nie było go dobrze widać...
więc wygląd teraźniejszy nikomu nie przeszkadzał...
jak to mówią wena ciągle trwa więc wpadłam na pomysł
po 22 , a co dobra godzina na zmiany Emotikon smile
więc wpadłam na pomysł ,żeby właśnie wytargać go z kąta
i dać mu nowe kolorowe życie ...
po raz pierwszy mam zamiar pomalować tapicerkę farbami
kredowymi , mam nadzieję,że będzie ok
ryzyko tym mniejsze ,że ogólnie nie będzie służył do
siedzenia tylko generalnie zawsze coś na nim leży...
jeszcze nie mam pomysłu jak ozdobię tapicerkę , czy jakiś
wzór z szablonu,ale pewnie coś wymyślę w trakcie pracy...
więc kiedy większość z Was pewnie się kładzie do łóżeczka
to ja zabieram się do metamorfozy i przenoszę się do innego
cichego, wyjątkowego, kolorowego, ciekawego świata ...
świata inspiracji, pomysłów, przemian ...
to tak cudownie mieć pasję w życiu , poświęcać się jej ...
rozwijać , ciągle uczyć czegoś nowego ...
to tak naprawdę daje nam szczęście ...
ojjj ale pojechałam po bandzie hihi rozpisałam się, że hej
to ta godzina już hihi więc wybaczcie Emotikon smile

Emotikon smile




słodkich snów Kochani
a ja zabieram się za taborecik ...

jutro go zobaczycie jak się uda 
Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz