zBLOGowani.pl

niedziela, 29 marca 2015

Witam Wszystkich :)
chwilkę no dłuższą chwilkę mnie tu nie było ...
zaległe sprawy, zdobienie, dokończenie zamówień...
wreszcie porządki świąteczne i mycie okien i jakoś zeszło:)
kilka dni temu przetarłam w końcu stół kupiony jak zwykle 
okazyjnie na allegro za jakieś 150 zł z czasów PRL
pomalowałam go na ciemny brąz taki kolor pasował mi 
do reszty antyków , wtedy jeszcze nie znałam farb kredowych
nie wiedziałam o swoich ukrytych zdolnościach i wtedy mi się podobał;)
ale od dłuższego czasu latał mi po głowie pomysł pomalowania 
go kredowymi , poprzecierania i zrobienia rombów szablonem ...
no i stało się jestem zadowolona z efektów :)
na ciemnych brązie zielony vintage zrobił się cudnym
ciemnym turkusem:) z czego się bardzo cieszę:)
muszę teraz jeszcze pomalować krzesła,ale chyba już do świąt
nie zdążę, póki co będą ciemno brązowe ...
stół przed i po ...




pokażę Wam też jak wyglądała dziś moja ława...
pracowicie - mój warsztat hehhe 

mam zamiar jeszcze dziś zrobić fotki ozdobionych jajek i świeczek ...
jak się uda to jeszcze dzisiaj je wstawię...
miłej końcówki niedzieli ...
Pozdrawiam Serdecznie :) Iwcia

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz