zBLOGowani.pl

czwartek, 5 marca 2015

I znowu tu jestem:)
postanowiłam wpaść jeszcze na chwilkę i pochwalić się
moimi mydełkami no i oczywiście zakupami za 5-iątkę z
Castoramy;) po metamorfozie ...
mydełka dużo ładniejsze niż w rzeczywistości ...
teraz po wypocinkach jajecznych wzięło mnie na wypocinki
mydełkowe;) nie wiedziałam,że mydełka tak fajnie się zdobi
i że można robić takie cudeńka...
dziś zamówiłam całe mnóstwo ozdób metalowych różnego
rodzaju i właśnie je wykorzystam do zdobienia mydełek:)
jestem dziś bardzo szczęśliwa z tak spokojnego szczęśliwego
dnia i tak owocnego twórczo:)
chcę Wam pokazać też przy okazji jak zmieniłam dozownik
na mydło i szczotkę wc za 5 zł;)
do pooglądania przed i po ...
mnie się podobają mam nadzieję,że Wam też:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz