zBLOGowani.pl

niedziela, 29 marca 2015


Tak jak pisałam wcześniej wstawiam fotki z ozdobionymi świeczkami i jajeczkami ...są pewnie dla niektórych osób nietypowe ,ale każdy lubi co innego;)
nie przepadam za tradycyjnymi z zajączkami i kurkami
bardziej mi się podobają takie troszku "inne" :)
niektóre z nich są przerobione z tamtego roku , niestety w
tamtym roku nie nadawały się do pokazania;) i musiały poczekać
do tego roku na zmiany
ostatnio bardzo podoba mi się zdobienie świeczek i pewnie
weźmie mnie na całego jak z mydełkami;)
tak już mam ...
najfajniejsze jest to,że ciągle odkrywam jakieś nowe rzeczy ,
nowe preparaty , nowe możliwości i nowe techniki o ile je
można tak nazwać:)
po prostu tu się coś pomaluje, tu przyklei, tu pomaże i wychodzi
znowu coś innego:)
to chyba na tym polega na drążeniu tematu,pogłębianiu wiedzy,
rozwijaniu swojej pasji i umiejętności oraz na realizowaniu
swoich pomysłów:)
a pewnie w każdej głowie drzemie ich całe mnóstwo :)

 















pewnie każda z nas będzie mieć pełne ręce roboty w tym
ostatnim tygodniu przed świętami ...
słodkich snów i do następnego ...Iwcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz