zBLOGowani.pl

środa, 11 marca 2015

Hallo to Ja "nocny marek" zbieram się do snu od ok 23 a tu już 1.30 ...ale było warto
przez przypadek włączyłam jakiś program i zaczął się film...niby taki sobie ,a okazał się 
super no i po zakończeniu wzięło mnie na przemyślenia :)
"Cudowne chwile tu i teraz " z roku 2013 
opinie różne jak zawsze ;) myślę,że filmy takie normalne,życiowe 
nie mają wzięcia , a ja takie uwielbiam i mogę oglądać kilkakrotnie np.

wiem wiem teraz jak patrzę one troszku zalatują "babskimi" ale kto komu zabroni
marzyć i wyć w papier toaletowy;)
ja już tak mam...tyle myśli teraz lata mi po głowie , różnych myśli...
w takich chwilach jak ta zastanawiam się nad życiem ile jest warte, jak żyć,żeby być
szczęśliwym, co dla każdego jest ważne,jak ważna jest dla mnie moja rodzina 
i bliscy znajomi ...
ile mi czasu zostało , bo wszystko jest ok, bo wszyscy są zdrowi, idzie jeszcze 
ku lepszemu, jestem szczęśliwa, spełniona i uśmiechnięta:)
i tak bardzo się boję,że to się skończy ...
chyba powinnam już iść spać ...najwyższa pora...
dla tych którzy jeszcze nie śpią :)
dla Tych co Wierzą i nie Wierzą :)
"Anioł Stróż"
Aniele Boży Stróżu mój
prowadzisz mnie za rękę.
Znasz każdy uśmiech, każdy ból
znasz wszystkie drogi kręte.

Nie odchodź choćbyś myślał, że
o Tobie zapominam
że niby dobrze znałeś mnie
a jestem całkiem inna.

W cieniu swych skrzydeł ukryj mnie
daj sercu łyk wytchnienia
Bo jeszcze wiele trudnych chwil
I wiele do zrobienia.

A kiedy przyjdzie życia kres
zamkniesz mi dłonią oczy.
I duszę mą uniesiesz w dal
do rozgwieżdżonych nocy.

SŁODKICH SNÓW KOCHANI 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz