zBLOGowani.pl

piątek, 25 marca 2016

Kochani dziś wszystkiego szybko po trochu :) 
no to co Wesołych Świąt Kochani :) 

muszę się przyznać , że nie czuję tych świąt jak zawsze to chyba z powodu 
z tej mojej nieszczęsnej nogi :( 
choć niby do przodu to jeszcze bardzo długa droga przede mną zanim zacznę 
normalnie chodzić , a 29 marca już 3 msc jak to wszystko trwa 
wiecie jak to jest ze sprzątaniem , zakupami szykowaniem itd 
jak nie mogę sobie sama do końca poradzić i zrobić po mojemu ...
ech marudzę , ale dziś się jakaś tak obudziłam na nie ...
szybciutko Wam pokażę moje pisanki metalowe , stare i popękane 
sama sobie je zamówiłam i sama sobie je zrobiłam 
oto one idealnie takie jakie kocham :)









zrobiłam też na zamówienie i na wczoraj komplet świeczek 
dostałam je w środę ok 20 a o 23 były już w paczce do UK 
musiałam ekspresowo działać hihi ...
ale wyszły super zamkowe i biżuteryjne ;) chyba haha zerknijcie 




















pokaże Wam jeszcze obrazek serducho na zamówienie i mydełka 









a teraz kilka fajnych grafik wielkanocnych :)










Odpoczywajcie ,świętujcie w gronie rodzinnym ...
Zdrowych Spokojnych Świąt Wielkanocnych :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz