zBLOGowani.pl

piątek, 4 marca 2016

Dziś króciutki pościk i następne jajeczko ...
tym razem z ptaszkami i reliefami , a jak inaczej 
to moja chwilowa słabość i obsesja hihi ...






najgorsze jest to ,że nie mogę pracować jakbym chciała :(
jak tylko mam nogę na dole to zaraz mi puchnie ...
więc działam z przerwami na tyle ile mogę 
na warsztacie nie jajka nie nie ...ramki z lusterkiem takie jak z Ikei np
upolowałam na allegro 4 szt za całe 4 zł :) kocham takie zakupki hihi
i nie mam zamiaru traktować ich jak lusterek tylko zrobię z nich obrazki ...
jedna już prawie gotowa więc niebawem Wam pokażę :) 
to mała zajawka ...



oczywiście będą reliefy i zabawa z różnymi strukturami :) 
to co najbardziej lubię ...wszelkie eksperymenty ...
miłego piątku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz