zBLOGowani.pl

czwartek, 3 marca 2016

Dzieńdoberek :) 
jak obiecałam staram się tu być częściej i pokazywać swoje prace 
bardziej na bieżąco ...
kilka dni temu zrobiłam kilka jajeczek znowu dokładnie 8 sztuk 
każe inne nie tylko pod względem zdobienia , ale też kolorystyki 
będę je Wam pokazywać na bieżąco codziennie inne :)




dziś 3 jajeczka styropianowe 12 cm i 1 plastykowe 11 cm 
dwa jajka z motywem różyczek , który jest bardzo wdzięczny i pasuje 
nie tylko do jajek , ale do prawie wszystkiego 
oto one z różyczkami 








 a to delikatne jajeczka bezowe z malutkimi kawałkami serwetki oraz
całą masą reliefów , które spędzają mi sen z powiek hihi 
ciągle ćwiczę , ćwiczę i ćwiczę ;)
zerknijcie jak mi to wychodzi 








 dalej borykam się z nogą :( gips ściągnięty , noga ładnie się goi 
raz puchnie , raz nie ...ale mam chwile zwątpienia ...chciałbym już chodzić i 
normalnie funkcjonować , ale tak od razu się niestety nie da ,...ojjjj nie da 
we wtorek 8 marca czeka mnie parę godzin w szpitalu , będą mi 
wyciągać jedną długą śrubę ...pod znieczuleniem miejscowym 
to mi się za bardzo nie podoba ,ale nie mam na to wpływu i 
muszę ją usunąć do 8 tygodni po operacji , bo będzie przeszkadzać 
w chodzeniu ..cóż przeżyję i to ....
jutro następne jajeczka ...
Miłego dnia Kochani :) 

2 komentarze:

  1. Iwonko, jajeczko różane to mistrzostwo świata. PIĘKNE. Pozdrawiam i życzę dobrej nocki, a jutro dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie :) bardzo się cieszę ,że Ci się podoba :) ja też się w nim zakochałam ...chyba jeszcze jakieś zrobię mam nadzieję w tym sezonie ...ślę gorące Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń