zBLOGowani.pl

niedziela, 20 marca 2016

Kochani :)
dziś następny obrazek i skamieniałe jajco ;) 
tak mnie jakoś naszło na tą skamieniałość 
muszę się Wam pochwalić ,że przez 2 dni w sumie na jednej nodze 
umyłam dwa okienka , odkurzyłam całe mieszkanko , powycierałam 
na kolanach i tyłku podłogi hihi , bo inaczej się nie dało ;)
ogarnęłam sypialnię i umyłam półki w łazience 
jestem dumna z siebie , bo jak na kogoś kto lata o dwóch kulach 
to nie lada wyczyn :) 
poza tym jak staram się chodzić to odrywam już od podłogi 
zdrową nóżkę więc idzie ku lepszemu :)
myślę każdy dzień przyniesie poprawę i maleńki kroczek do przodu :) 
oto obrazek specjalnie poszarpany i postarzony 




no i jajo ...takie idealnie moje też zrobiłam sobie je z myślą o sobie 
już sobie wisi w salonie , a ja je podziwiam 
jestem zachwycona strukturami mam nadzieję ,że je widać na fotkach 






mam też dokończonych kilka jajeczek , jutro postaram się 
zrobić fotki i je Wam pokazać ...
aaaa i zrobiłam kilka pierwszych w życiu wydmuszek gęsich 
powiem Wam super sprawa o wiele łatwiejsze niż styropian , czy plastyk 
teraz już wiem dlaczego dziewczynom wychodziły takie cudeńka z wydmuszek 
tak naprawdę nie ma wielkie filozofii , są idealnie gładkie więc naklejenie 
serwetki , czy też papieru to pestka ...
jak nie próbowałyście to polecam ...naprawdę nie ma filozofii , a efekt mega 
do następnego super niedzieli :) 

2 komentarze:

  1. Wszystko piękne Iwonko. Czekam na wiadomość od Ciebie i mam nadzieję, że to już jutro. Buziole przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też :) nie mogę się doczekać ...zaraz dam Ci znać jak coś :) słodkich snów Kochana :)

    OdpowiedzUsuń