zBLOGowani.pl

środa, 21 września 2016

Witam wszystkich cieplutko :) 
dziś pokażę Wam obrazek -ramkę strasznie mi się podoba efekt końcowy 
będzie mnóstwo fotek , chciałam Wam pokazać dokładnie szczegóły :) 
baza to podkładka korkowa duża , gruba i owalna 
oczywiście dekory z odlewów i masa preparatów do uzyskania 
pożądanych efektów...miało być staro lekko kamiennie z różnymi nalotami 





szkoda,że zdjęcia nie pokazuję całego uroku ...ale tak to już jest 
od pewnego czasu kombinuje ,żeby uzyskać efekt nalotu i mchu 
zobaczymy może w końcu się uda ;) 
tu troszkę miejscami mi się udało zrobić troszkę nalotów 






moim zdaniem dekory choć troszkę wyglądają na kamienne i stare jakby miały wieki 
ostatnio jestem zafascynowana matowym efektem takim jak na ostatnich moich serduchach 
i teraz na obrazku 
dziś dotarł kurier z preparatami niekoniecznie do decu i scrap ;)
nakupiłam wszystkiego po kg hahha i teraz tylko eksperymentować ;) 





kończę też komódkę na biżuterię z zegarem 
już ma nowy kolorek i dekorki oraz przecierki 

został mi tylko środek i zaraz Wam pokazuję ...
jak zwykle życzę Wam fajnego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz