zBLOGowani.pl

niedziela, 11 września 2016

Kochani :) 
staram się tu być na bieżąco i chyba ostatnio mi się to udaje :) 
troszkę się poprawiłam haha 
po paterze wykombinowanej z kilku zalegających przedmiotów 
przerobiłam sobie skrzynkę po zepsutym zegarze na szafeczkę na 
preparaty ...efekt końcowy zadowalający fajny kolorek z nowych 
farb kredowych , które niedawno zakupiłam 




oczywiście zastosowałam tu moje ulubione ostatnio odlewy 
z nimi można robić cuda łączyć dowolnie i kombinować 





obudowa zegara przed i po żebyście zobaczyli metamorfozę 
zrobiłam też ozdobny talerzyk z reliefami i świeczkę do kompletu 





cały czas pracuję nad reliefami ojjj przyda się bo niedługo 
będzie zabawa z ozdobami świątecznymi czas tak szybko leci ...




zabrałam się za duże serce akrylowe zrobiłam całkiem inaczej 
przynajmniej się starałam nie ze szlagmetalem 
starałam się ,żeby było lekko skamieniałe ;) 
muszę dziś dodać ozdoby biżuteryjne i zaraz Wam pokażę 
cudnej niedzieli :) 

2 komentarze:

  1. Zegar wygląda rewelacyjnie, zupełnie inna jakoś.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) mnie metamorfoza też się bardzo podoba :) Pozdrowionka

      Usuń