zBLOGowani.pl

wtorek, 13 września 2016

Witajcie :) 
kilka dni temu powstało lekko skamieniałe serducho z aniołkiem 
miało być dla mnie , ale się spodobało :) i Klientka zamówiła jeszcze dwa :) 
także teraz w pracowni działam z serduchami akrylowymi
dziś pokażę Wam jedno stare i jedno nowe ...
każde inne , ale zarazem wyjątkowe ...
to reliefem zostaje u mnie , to skamieniałe idzie w świat ...
zerknijcie 







po szaleństwie ze szlagmetalem na ozdobach akrylowych 
postanowiłam zrobić serca całkiem inaczej i większość 
ozdób wykonam właśnie w takim stylu , żeby było troszkę inaczej 
może połączę te dwie techniki zobaczymy ;) 







kupiłam sobie dwie nowe foremki z powodu dwóch wzorków ;) 
dziewczyny na grupie wykorzystały je do bombek i serc akrylowych 
super efekt tylko nie wiem , czy mi starczy cierpliwości o tym 
niebawem się dowiecie , bo wzorki już odlane teraz tylko zacząć kleić 


generalnie szału z tymi foremkami nie ma ;)  ozdoby wychodzą maleńkie ...
ale się przydadzą myślę :) 
miłego wieczorku jak skończę serducha na zamówienie zaraz Wam pokażę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz