zBLOGowani.pl

czwartek, 8 września 2016

Dzieńdoberek :) 
Kochani wczoraj zrobiłam sobie paterę , powstała z pomysłu koleżanki z grup 
Iza robi cudne rzeczy i może mi się uda kiedyś zrobić takie cacka ...
tak jak wspomniałam zobaczyłam paterę zrobioną przez Izę z jakich 
poskładanych rupieci i wyszło mega cudo 
pomyślałam co wykombinować , poszukałam co mam pochowane hihi
i oto powstała moja osobista patera ;) 






i jak to ja nie mogłam się oprzeć ,żeby nie dodać turkusiku , a tak bardzo 
chcę zrobić kiedyś coś tylko w kolorze starego srebra 
wszystko przede mną może się kiedyś uda ;) 







a ja mykam do pracowni i zajmę się skrzynią po zegarze z której 
zrobię sobie szafeczkę na nowe preparaty , bo ciągle dokupuję 
i końca nie widać hihi :) 
miłego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz