zBLOGowani.pl

piątek, 2 września 2016

Kochani :) 
dziś pościk na szybciutko , bo jakoś nynać mi się już chce 
co rzadko mi się zdarza ...
chciałam Wam pokazać deskę zrobioną specjalnie na 
zakrycie mojego cudnego kaloryfera w łazience ...
wisiała wcześniej tylko już mi się przestała podobać ;)
i przyszła na nią pora...
zobaczcie jak wyszła 





zwykły kawałek deski , farby kredowe , szpachlówka szablon 
odlewy , grafika patyna i woski 
efekt jak dla mnie mega strasznie mi się podoba 
mam nadzieję ,że Wam też :) 







lecę do łóżeczka ...słodkich snów 

2 komentarze:

  1. Piękna jak każda twa praca - tutaj lepiej widać całą precyzję oraz serce jakie wkładasz w swe prace a ja nic tylko podziwiam i podziwiam Iwonko ale obiecałam ci kiedyś że coś zrobię - uporam się tylko z innymi pracami -buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dziękuję Marii :) za każde słowo i za kibicowanie :) ja cały czas czekam cierpliwie :)

      Usuń