zBLOGowani.pl

poniedziałek, 18 maja 2015

Witam Wszystkich cieplutko:)
Super cieplutki i słoneczny poniedziałek ...
ja dziś od 12 do 16 w sklepach ufff mam dość ...ale jak trza to trza 
nie ma ,że boli;)
jutro jeszcze tylko do jednego i wszystko zapięte na ostatni guzik:)
w środę rankiem fru do Karkowa na lotnisko po dzieciaczki
moje Kochane:)
gotowanie też już na całego ...powoli działam jutro reszta...
ale jak to ja musiałam w między czasie oprócz sprzątania i
gotowania jeszcze zdobić...
no i oto dokończyłam skrzynię o której Wam pisałam kilka
dni temu , może ktoś chętny Emotikon smile
skrzynia przeleżała i naczekała się do grudnia , ale jest już
całkiem świeża o niebo ładniejsza Emotikon smile
zerknijcie zapraszam , a ja dalej lecę zaiwaniać w kuchni Emotikon smile

Pozdrowionka i miłego wieczorku :)
Iwcia 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz