zBLOGowani.pl

piątek, 15 maja 2015

Kochani tak jak pisałam wcześniej zaczęłam zdobienie 
kilku zaległych rzeczy i dziś już je skończyłam 
więc zaraz chciałam je Wam pokazać:)
widzieliście szkatułkę z kogucikiem teraz będziecie 
mogli ją zobaczyć przed i po 
myślę ,że przeszła bardzo dużą metamorfozę 
i jest teraz dużo ładniejsza ;)
oto i ona ...





przerobiłam też ramkę na zdjęcia i album 
ramkę robiłam całkiem inaczej niż zawsze 
spróbowałam czegoś nowego przynajmniej dla mnie :) 
myślę,że nie najgorzej zerknijcie 






no i na koniec kilka zawieszek i mydełka od pewnego 
czasu moje ulubione 
tak bardzo lubię zdobić mydełka wychodzą z nich 
takie maleńkie cudeńka każde inne ...
sporo ich już zrobiłam za każdym razem wychodzą inne :)







no i na koniec pokażę Wam kankę , którą już dawno 
dawno zrobiłam , ale jakość nie miałam okazji pokazać 
oraz skrzynkę przed i po ...

no to co teraz ...pora nynać ...jutro dzionek pełen zadań...
wieczorkiem chwilka przy grillu...
słodkich senków :) 
Iwcia ...
cieszę się ,że zaglądacie do mnie i za to Wam bardzo dziękuję 
Buziaczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz