zBLOGowani.pl

poniedziałek, 25 maja 2015

Witam Wszystkich :)
miałam chwilkę przerwy pisałam Wam o tym...
niestety dzieci wczoraj pojechały do drugich rodziców ...
trzeba się dzielić i każdy musi się nimi nasycić :)
smutno w domku i pusto ...
więc jak to ja mam ciężki dzionek , ale w czwartek synuś będzie 
znowu u mnie na kilka dni :))) 
potem lecę do dzieci na 2 msc więc muszę o tym myśleć
i tym żyć to będzie łatwiej:)
w międzyczasie przyszła cała masa nowych serwetek i 
papierów , pewnie na dniach wpadnę w wir zdobienia;)
jak na razie mam całą masę pomysłów w głowie ,a 
chwilowo sił brakuje...boli główka lekki katarek i gardziołko:(
echhh nie ma co narzekać tylko trza się ogarnąć:)
idę sobie zrobić następną kawusię może mnie troszku opamięta hihi
przy okazji skoro tu jestem chciałam Wam się pochwalić
wczorajszym prezencikiem ...dostałam całą reklamówkę 
gipiury :) różnych różnistych skrawków do wykorzystania :)
mam zamiar wykorzystać je do ozdobienia klosza lampki 
i skrzyneczek ...w głowie już to widzę , a jak wyjdzie 
to pewnie będziecie mieli okazję zobaczyć :)
No cóż miłego poniedziałku:)
i do następnego Iwcia ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz