zBLOGowani.pl

wtorek, 8 września 2015

Witam:)
nie będę już Wam marudzić ile mam ostatnio zajęć i jaka jestem zabiegana :)
odliczam dni do 16 i odhaczam zadania do wykonania ;)
tak po krótce , bo czas mnie goni hihi
widziałam się w niedziele z kimś bardzo bliskim:) 
i na spontanie powstały prezenciki ...
skończyłam też butle na zamówienie :)
zrobiłam przy okazji serducho styropianowe i puszkę 
oraz ozdobiłam sobie taką tam lornetkę hihi
teraz muszę dokończyć akrylowe serducha i prezencik 
dla Wnusi z okazji przybycia na ten nasz świat :)
lornetka przed i po ...









prezenciki ...









butelczyny na zamówienie ...





















a na koniec serducho styropianowe i puszeczka ...















bo to Wy sobie oglądajcie , a ja mykam dalej do zadań...
Miłego dnia Kochani :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz