zBLOGowani.pl

sobota, 7 lutego 2015

Witam Wszystkich w piękną słoneczną sobotę:)
wpadłam tu na chwilkę, bo mama chwilkę przerwy w remonciku;)
Działam i działam i pracki ubywa na szczęście i pierwsze efekty już są
Panele ścienne i na suficie pomalowane , tapeta też już położona
od dziś wielkie wyzwanie i cięższa pracka...troszku mam pietra choć
nie robię tego pierwszy raz;)
Zabieram się ostro za przemalowanie kredensu farbami kredowymi
Autentico ogólnie całość będzie w bieli antycznej + wykończenia szaro-grafitowe, muszę jeszcze postarzyć uchwyty , zobaczymy jak wyjdzie ;) sama jestem ciekawa
kredens jest podobny do tych na fotkach poniżej ...
po skończeniu pokażę Wam zdjęcia przed i po mojego kredensiku ...
jutro zabieram się za resztę mebli kuchennych 
farby Autentico w sprawdziły się idealnie w malowaniu paneli dają  super efekt 
i są bardzo , ale to bardzo wydajne co na pewno jest ich zaletą
miłej soboty , a ja mykam do pędzli i farby
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz