zBLOGowani.pl

poniedziałek, 16 lutego 2015

Witam Kochani:)
zniknęłam na kilka dobrych dni , remoncik kuchni mnie skradł na tą
chwilkę no dłuższą chwilkę;) ale już wracam i mam nadzieję,że chociaż troszku się stęskniliście;)
pokażę kilka fotek z mojej kuchni po dużych ojjjj dużych zmianach
mebelki i kredens malowałam 2 x farbami kredowymi, potem
poprzecierałam tu i tam , a na koniec 2 x wosk jasny bezbarwny
ogólnie jestem bardzo zadowolona , martwi mnie tylko trochę jakość
zdjęć ,niestety nie dało się inaczej z racji "dużych rozmiarów" 
mojej kuchni;)
zostało mi jeszcze założenie listy przy blacie , pomalowanie zmywarki
i ozdobienie jej ...pokażę też kilka fotek z kuchni przed zmianami,
były one już robione na początku remontu więc z góry
 sorki za bałagan:)
tak bardzo się cieszę tą moją wymyśloną kuchnią oraz efektem
moim rączek i wypocin ...że zrobiłam też fotki np wymyślonych
na szybko pojemników na cebulę i czosnek...więc się nie śmiejcie
że jestem jakaś nawiedzona haha
aaa wspomnę jeszcze, że jak się rozchulałam to przetarłam rolety
farbą kredową i tuszem odbiłam różne wzory z szablonów
Kochani jak macie chwilkę i ochotkę to zerknijcie jak mi wyszło:)
















 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz