zBLOGowani.pl

niedziela, 1 lutego 2015

Witajcie Kochani w tą piękną słoneczną niedzielę :)
wczoraj walczyłam znowu ze ścianą w pokoju gościnnym , a dziś nie mam na nic siły;)
chyba się troszku przerobiłam hehhe 
kilka dni temu pisałam Wam o metamorfozie lustra , dziś pokażę efekty 
chcę Wam też pokazać kilka fotek z nowego wystroju mojego 
malutkiego przedpokoju ...
z racji tego,że maszyna, a właściwie jej nogi poszły do łazienki zrobiło
się więcej miejsca no i szara farba strukturalna zrobiła swoje :) jest dużo dużo
jaśniej, a co za tym idzie przedpokój wydaje się większy 
na zdjęciach też widać starą śląską półeczkę pewnie kuchenną, która była 
pomalowana kilkoma warstwami brzydkiej brązowej farby (niestety nie zrobiłam 
fotek przed zmianą 
teraz jest pomalowana farbą kredową, poprzecierana woskiem antycznym 
ma też ozdobne gipsowe serduszka 
jeśli macie ochotkę zerknijcie :)
przedstawiam lustro przed i po 


a to kilka foteczek  z odmienionego przedpokoju 





teraz mimo tego,że boli mnie każda kosteczka ;) zabieram się do zdobienia 
jutro mykam na urodzinki do bardzo bliskiej przyjaciółki:)
i muszę stworzyć dla niej coś "wyjątkowego" i takiego 
od serduszka:) 
na  razie papap :) może tu dziś jeszcze wpadnę 
miłego odpoczynku leniuchowania spania spacerku itd jak każdy lubi:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz