zBLOGowani.pl

czwartek, 19 lutego 2015

Witam Wszystkich o tej późnej porze:)
teraz dopiero znalazłam chwilkę,żeby tu zajrzeć ...remoncik w końcu dobiega końca, więc będę mieć
więcej czasu na pisanie zaglądanie tu i robienie  zaległych i nowych rzeczy, bo troszku tego mam;)
już pisałam i pewnie się powtarzam:) że naoglądałam się mnóstwa jajek jajeczek itd i miałam 
wątpliwości ,czy Wam pokazać moje pierwsze doświadczenia "jajcarskie"
do tego jakość zdjęć kiepska , ale co mi tam , na dniach może zrobię lepsze fotki;)
przecież wszystkie jajka nie muszą być takie same i
perfekcyjne chociaż przyznam szczerze zazdroszczę i podziwiam talentu
 tych , którzy robią cudne jajeczka:)
 na fotkach też jest ozdobiona i pomalowana moja zmywarka ...
jutro jadę do Katowic po stary żyrandol do gościnnego , mam zamiar pomalować go kredową
jak zwykle...już się chyba od nich uzależniłam...
dziś mazałam nimi wszystkie ramki z obrazów i zdjęć to przy okazji mazłam 2 zegary;)
ojjjj ,ale się rozpisałam Kochani to pewnie braki się odezwały;)
No cóż słodkich senków i jak się uda do jutra:)
Mam nadzieję,że nie wystraszycie się moich jajeczek:)
Dobranoc






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz