zBLOGowani.pl

niedziela, 17 maja 2015

Dziendoberek niedzielny:)
nie wiem jak Wy , ale ja w amoku działania mimo niedzieli;)
jak wiecie w środę przylatuje syn z synową i czas mi ucieka ,a 
środa już niedaleko ...
zrobiłam sobie chwilkę przerwy,żeby odsapnąć...łyknę kawusi i 
zaiwaniam dalej ...
przy okazji pokażę Wam skrzynię o której pisałam i  która 
ma trzy strony skończone została jeszcze jedna i właśnie to 
też mam na liście dzisiejszych zadań :)
oprócz malowania kredową i zastosowania dwóch 
rodzajów papieru decu pokombinowałam jeszcze troszku ;)
ciekawe , czy Wam się spodoba ? bo ostatnio mam 
lekki "napad" na kombinowanie z technikami , bo mi się 
wydaje,że robię wszystko  podobne, może dlatego ,że 
tak bardzo lubię vintage i retro ...
chciałabym jeszcze dziś go skończyć i wstawić fotki 
może się sprężę i się uda :) 
chciałam Wam jeszcze napisać o moim meblowym marzeniu :)
choruję na bieliźniarkę , pełno tego na tablicy i allegro, ale 
w kosmicznych cenach ...jakby się Wam trafiło dajcie znać:) 
pokażę kilka fotek osobnika meblowego o którym marzę :)


oczywiście pomalowałabym po swojemu ;)
lecę dalej działać ...
milutkiej niedzielki życzę Wszystkim :)
Iwcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz