zBLOGowani.pl

środa, 5 sierpnia 2015

Nocką kiedy prawie Wszyscy śpią , ja skończyłam zdobić 
i mam zamiar iść nynać ...
wczoraj przerobiłam starą tacę i chyba wazon , bo do końca dokładnie 
nie wiem co to jest ;)
oczywiście deczko zmetalowiłam i deczko pordzewiłam ...
taki mam napad ostatnio i dalej mnie trzyma 
zerknijcie ...przed i po 



















odpoczęłam trochę i zaraz zabrałam się za metalową skrzynkę 
wyleżała się już dosyć hihi będzie na moje jakieś tam przyda się ..


jest już pomalowana , boki ozdobione teraz obecnie schnie 
i góra z której nie do końca jestem zadowolona ...zobaczymy rano 
może to efekt zmęczenia hihi  no , bo ile nocy można zarwać ;)
jutro mam zamiar ją dokończyć 
zabrałam się też po raz pierwszy za reliefy robione nie konturówką 
tylko pastą ...bardzo mi się podobały takie konkretne , grubsze ,
koleżanki mi podpowiadały, jak się mniej więcej robi 
teraz się suszą jutro będzie małe szlifowanko o ile wogóle będą 
się nadawać do dalszego działania ...
teraz wyglądają w miarę , ale co z tego będzie okaże się 
już niedługo ...
no to co to i Ja mykam spać :)
słodkich snów ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz