zBLOGowani.pl

sobota, 8 sierpnia 2015

Chwilka nieobecności i już są zaległości hihi
jak dajecie sobie radę z tym upałem ?
ja lubię ciepełko i lato , ale bez przesady;)
przez te kilka dni powstało kilka nowych rzeczy 
zacznę może od maleńkich szpargałków wytarganych z piwnicy 
niby nic , a jak się przydały do dalszych metalicznych ćwiczeń...
oto te moje maleństwa przed i po :)

















szczególnie podobają mi się te maleńkie puszeczki :)
gotowa też już jest skrzynka metalowa , którą Wam 
wcześniej pokazywałam ...
jest bardzo ciekawa moim zdaniem i ma różne różniste 
metody na sobie hihi
kredowa, wydruk ,papier, pasta, farby akrylowe, patyny i rdza ...
oraz stara maleńka rameczka na zdjęcia sprzed lat ...
oto ona przed i po 











przy okazji chciałam Wam też pokazać moje pierwsze próby 
z reliefami z pasty , a nie konturówką 
fajna zabawa do ideału im daleko, ale jak na pierwszy 
raz jestem bardzo zadowolona z efektu :)
oto i one 
















i na koniec stary wazon kula był granatowy , potem był już przerabiany
chyba z dwa razy i teraz pobawiłam się na nim 
gazą i pastami ...
myślę,że w takim stanie jak jest teraz zostanie na dłużej :) 






 
Śpijcie słodko Kochani :)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz