zBLOGowani.pl

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Dzieńdoberek w poniedziałeczek :)
kilka dni temu "ukulałam" sobie taki zeszycik na moje takie tam 
notatki , namiary na sklepiki, ważne rzeczy i przemyślenia ...
miło,że zrobiłam coś dla siebie :)
cały czas odliczam dzionki do wylotu do dzieci i wnusi 
16 września...jeszcze tylko troszku :)
dalej działam z zamówionkiem , metamorfoz ciąg dalszy ...
przerobiłam kufel , świecznik i serwetnik ...
zerknijcie przed i po ...















muszę jeszcze ogarnąć 2 karafki , kuferek i 2 obrazki :)
mam czas do czwartku:)
także jest co robić ...działam chociaż ostatnio nie 
zarywam już nocek hihi
a oto i mój zeszycik taki mój na takie tam :)











jakby ktoś chciał zeszyciki na zamówienie A 4 lub B 5 
ozdobione cena 45-50 zł 
miłego poniedziałku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz