zBLOGowani.pl

środa, 14 stycznia 2015

Witam Wszystkich cieplutko:)
od tygodnia jestem chora raz więcej raz mniej , ale do wyzdrowienia brakuje mi jeszcze troszku :)
mimo tego coś tam skubie tworze jakieś małe moje cudeńka ...
może uda mi się jeszcze dziś wstawić jakieś foteczki 
dostałam "napadu" na turkusowy kolorek i dlatego też powstało w tym kolorze 
kilka moich nowych prac 
wiadomo jak się jest chorym to co zrobić z czasem , więc oprócz leczenia ,
zdobienia siedzę też na necie i szukam różnych ciekawych rzeczy 
i tym sposobem przez przypadek zamiast super grafik i obrazków vintage 
natknęłam się na dziwne zdjęcia retro - sami oceńcie 
postanowiłam je Wam pokazać...ciekawe jakie będziecie mieć odczucia ...
zapraszam do oglądania










a teraz na poprawę humorku kilka słodkich foteczek vintage :)









jak coś to jeszcze tu wpadnę i pokaże Wam moje nowe dzieła:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz