zBLOGowani.pl

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Witajcie Kochani w tym Nowym 2015 Roczku 
Mój sylwester do jeden z najlepszych moich sylwestrów
taki jak lubię z super muzyką,bo uwielbiam tańczyć tańczyć i tańczyć
właśnie w tym klubie ALMA DE CUBA
polecam wszystkim jak będziecie w Liverpoolu to zajrzyjcie...




 
Ja zaczęłam swój nowy rok od razu z niespodziankami i stresem ...
jak wiecie byłam na święta i sylwestra u syna i synowej
mieliśmy wylot 2 stycznia nad ranem ,zamówiliśmy taxi dzień wcześniej
oczywiście późno poszliśmy spać sen czujny itd no i po 4 wstawanie
od piątej czekanie na taxi pod domek , syn co chwile wydzwaniał,a oni ,że za 
10 minutek będzie no i tak przyjechała,że samolot poleciał bez nas...

nowe bileciki mamy na jutro , ale na szczęście bardzo dobry znajomy 
nas zawiezie na lotnisko więc nie będzie już chyba żadnych niespodzianek hehehhe

wszystko co dobre się kończy , powrót do rzeczywistości jest ciężki mnie tym 
razem troszku lżej ,bo jak pisałam kiedyś jestem na razie szczęśliwą bezrobotną 
więc wrócę do domku i swojego świata zdobień :)
walizek i skrzynek cała piwnica więc będzie co robić hehhe:)
przesyłki z szablonami farbami i nowymi mediami są już w drodze
ale mamy z synową uzgodnione po cichutku;) ,że przylatuje 
tu znowu na jakieś 1,5 msc chyba w kwietniu więc już niedługo...
Pozdrawiam Serdecznie Wszystkich którzy tu do mnie czasem wpadają :))))

Kochani będzie mi bardzo miło jak pozostawicie po sobie jakiś malutki ślad w formie komentarza:)
miłego dzionka chociaż już południe, ale jak się siedzi do 4 rano i późno wstaje 
to się potem wydaje ,że jest ranek;)

dziś czeka mnie robienie na pożegnanie placuszków i naleśników z serem :)







  
Do miłego Kochani:) na polskiej ziemi ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz