zBLOGowani.pl

piątek, 7 lipca 2017

Kochani  muszę się pochwalić wybaczcie, ale muszę  dziś wróciłam z owocnego spotkania  moja skromna twórczość została zauważona przez głównego dystrybutora CADENCE POLSKA Panią Ewę - Ewa Warzecha właścicielka sklepu P.H.U Dreams 
http://dreams-decor.pl/
zobaczcie ile dostałam dobroci do testowania i opisania Wam jakie cuda można z nimi zdziałać  
myślę już od poniedziałku pierwsze preparaty będą zaprezentowane sporo tego hihi więc będzie co robić  
na mojej stronie będą prezentowane prace z linkami na bloga sklepu ,żebyście byli na bieżąco ...
a teraz kilka słów o preparatach farby kredowe , akrylowe hybrydowe , do świec, szkła, efekt lustra , betonu, granitu , marmuru, różne pasty postarzające do specjalnych efektów 
gessa, konturówki , perełki , spękania, farby pękające , proszki robią cuda o czym sami się
przekonacie na dniach 
a jeszcze cała masa papierów ryżowych , szablonów , naklejek i transferów ...
zerknijcie zapraszam 
Od września warsztaty , mamy wielką wygodną salę  na piętrze
na parterze sklep z preparatami , czego chcieć więcej 
tylko chęci i czas ...
u nas nie będzie zwykłego decu u nas będzie twórcze decu , bo
preparaty CADENCE są do tego stworzone :)



















to taca zdobiona preparatami Cadence 
1. czarne gesso
2. farba kredowa kolor czarny
3. farba dekoracyjna Dora kolor Topaz
4.. wosk postarzający Finger wax 
5. porporina Daily ART
stara taca każdy ją na pewno ma gdzieś w domku  można z nimi robić co się chce , na różne sposoby wszystko zależy od fantazji , pomysłu i potrzeb  na dniach taca z Tela transferem Cadence jest jak naklejka łatwa w użyciu o grafikach nie wspomnę bajka 
wracajmy do tacy zastosowałam czarne gesso , czarną farbę kredową , farbę dekoracyjną błyszczącą , wosk i porporinę wyjątkowo z innej firmy ...są też odlewy z foremek silikonowych
farby Cadence oprócz całej gamy kolorków mają świetne pokrycie i co jeszcze ważne można używać ich wszechstronnie ...czyli te do świec nie muszą być tylko do świec itd ja użyłam ostatnio mgiełki do materiału i efektu lustra do reliefów na tacy 
można no można kto powiedział ,że nie  to rękodzieło więc
wszystkie chwyty dozwolone i łączenie technik też takie moje zdanie 
a teraz zerknijcie ...niestety pogoda nie do zdjęć 
tu dostaniesz Cadence : https://www.facebook.com/DeramsDekoracjeINieTylko/









a to preparaty 






no to do następnego Iwcia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz