zBLOGowani.pl

niedziela, 9 lipca 2017

Dziś tak na chwilkę tu wpadłam :) 
ogarnięta szałem preparatów CADENCE działam jak w amoku hihi ...
wczoraj poszłam spac ok 5 czysta wariatka ze mnie ;) 
na początek zaległości na blogu 
czajnik stary emaliowany dla mojej przyjaciółki Beatki :) 







lustro stare zakupione kiedyś na allegro przerobione już drugi raz
zrobione trochę inaczej nie całkiem jest jak lustro , ale taki 
efekt był zamierzony właśnie już ma nową właścicielkę 











i jeszcze zegar leżał i się kurzył postanowił dać mu nowe ubranko
cała masa past strukturalnych patyn postarzających 









i na koniec lustro od koleżanki Agatki pewnie po jej lub innej babci 
tu akurat użyłam samych preparatów Cadence ale o tym więcej
na blogu sklepu na dniach 








preparaty dostępne tutaj : 
http://dreams-decor.pl/

fajnej niedzieli i do następnego :) 

2 komentarze:

  1. Świetne wszystko!!!
    Wcale się nie dziwię, że noc zarwałaś. :)))
    I mam nadzieję, że jakiś tutorialik niebawem się pojawi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że Ci się podoba ...będą będą opisy prac i zastosowane preparaty na moim blogu i blogu sklepu : http://dreams-decor.pl/ dostałam całą masę preparatów z Cadence na nich teraz pracuje i polecam
      Pozdrowionka

      Usuń