zBLOGowani.pl

wtorek, 25 lipca 2017

Dziś odsłona starej ramki z lusterkiem prawie każdy  z nas ją zna
do tego prawdziwa podkowa od konika ze Zbrosławic dzięki mojej 
przyjaciółce Beacie :) 
mam jeszcze kilka to będę kombinować jedną sobie zostawię na szczęście :) 
w roli głównej oczywiście Cadence poznaje preparaty i ich możliwości
najfajniejsze jest w nich to ,że można je wszechstronnie stosować i 
są idealne do postarzeń 






cała masa postarzeń zadrapań i spękań 
lustro celowo postarzone i zadrapane
użyłam efekt marmuru w dwóch kolorkach nie do 
marmuru tylko do uzyskania jakby nalotu na ramce





ja jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :) 
na żywo jeszcze lepsze wygląda
tu macie preparaty , które zastosowałam do pracy 


a wszystko to znajdziecie tu w sklepie : 
http://dreams-decor.pl/

polecam bardzo szeroki wybór preparatów :) 
do następnego Iwcia :) 


4 komentarze:

  1. udało się koncertowo, wygląda na bardzo stare

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuper! Mam i lusterko i podkowy, będę kombinować. :) Ale się nie martw , bo i tak nie wyjdzie jak Twoje cudo! Więc plagiatu nie będzie! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że Cię zainspirowałam :) czekam na Twoją pracę :) Pozdrowionka

      Usuń