zBLOGowani.pl

wtorek, 2 lutego 2016

Witam wszystkich :) 
tak ja pisałam kilka dni temu zajmowałam się różnymi rzeczami ...
min dokończyłam skrzyneczkę , którą dostałam w ramach pocieszenia 
w UK od Marty :) postarzyły mi się jakimś cudem puderniczki i to w tak 
przyśpieszonym czasie ;) oraz dokończyłam dwa jajeczka ...reszta schnie
no to po kolei ...
skrzyneczkę dostałam od Marty na poprawę humorku po wypadku z nogą ...
kocham kuferki , szkatułki i pudełka ...to moje ulubione przedmioty 
mogłabym je zdobić zdobić i zdobić hihi ...
oto ona przed i po ...








zrobiłam sobie też dwa jajeczka akrylowe , większe i mniejsze ...
kombinowałam jakby tu wymyślić coś fajnego i troszkę innego 
jedno to chyba przestrzenne 3 D a drugie stare i zardzewiałe hihi 
pewnie to drugie będzie miało okrojone grono zwolenników :)
oto one 






a to mój ostatni pomysł na nowe życie puderniczek hihi
2 bardzo szybkim tempie się postarzały ;)
oto one przed i po 





2 jajka się suszą ...i to na tyle ...nie wiem co będę teraz robić ...
pewnie coś mi znowu strzeli do głowy :)
super wieczorku Kochani :)

2 komentarze:

  1. Iwonko wszystko jak zawsze piękne. Podziwiam Twoje zdolności. Jajo, nie wiem jak Ty je zrobiłaś, ale wygląda cudnie. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję Ci bardzo :) i jest mi strasznie miło ,że w końcu po długim czasie pozostawiacie ślad po sobie w postaci komentarza:) czasem miałam wrażenie,że piszę sama do siebie hihi ;) bardzo się cieszę ,że moje prace sie podobają :) staram się ciągle iść do przodu i czasem wymyślam ;) oczywiście będę zaglądać ...zapraszam do mnie znowu i ślę Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń