zBLOGowani.pl

sobota, 30 stycznia 2016

Witam w tą cieplutką sobotę :) 
u nas dziś słonko świeciło i zalatywało leciutko wiosną ;) 
mimo tego ,że nie wychodzę to słonko w oknie i podmuch świeżego powietrza
wprawił mnie w cudny nastrój dziś :) 
sezon jajeczny 2016 mogę uważać za rozpoczęty 

powstało 5 różnych jajeczek 2 wielkie 16 cm , 2 średnie 11 cm i jedno styropianowe 
to styropianowe celowo zostawiłam z naturalną strukturą , bo taka mi się 
podoba i nie chciałam jej wygładzać , bo mi nie przeszkadza ;)
o dziwo moje jajka powstały w jasnych kolorkach co u mnie bardzo rzadko się 
zdarza ,,,przeważnie kończę na mrocznych klimacikach 
oto te 2 wielkie jajka 16 cm są naprawdę wielkie i idealnie się nadadzą 
do ozdoby okna np lub powieszenia jako ozdoba ...






a to nieco mniejsze te 11 cm , każde inne 
jedno lekko postarzane ze strukturą 


i na koniec 1 styropianowe 

na jutro przygotowałam niespodziankę ...postanowiłam zmetalowić o 
postarzyć trzy rzeczy ,,,może ktoś zgadnie ...
niebawem fotki mojego pomysłu ;)
miłej soboty Kochani :)

4 komentarze:

  1. Witaj Kochana. Jajeczka są przepiękne, wszystkie bez wyjątku:)Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy i nowy, wiosenny post. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :) cieszę się bardzo ,że Ci się podobają ...zaraz mykam do Ciebie na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń