zBLOGowani.pl

środa, 17 lutego 2016

Kochani :) 
ostatnio posypały się zamówionka na jajeczka , świeczki i mydełka co mnie 
ogromnie cieszy : ) 
dwa dni temu znowu nowe 24 jajeczka ....będzie co robić :)
czekam cierpliwie na kurierów , kilka już zaczęłam ...
dziś przechodzę mały kryzys spowodowany gipsem , nie nim samym , tylko 
ograniczeniami ruchowymi , które dokuczają mi coraz bardziej , mimo tego ,że
jakoś tam daję sobie radę ...chyba im bliżej końca tym gorzej ...
koniec marudzenia Iwcia ....nie ma to tamto :)
a teraz o zamówieniach 
napisała  do mnie właścicielka cudnego sklepu Pasja z Łodzi 
Pani Małgorzata i złożyła zamówienie na świeczuszki i jajeczka :) 
strasznie mi miło ,że mojej jajeczka się spodobały :)
można tu je zobaczyć :)
https://www.facebook.com/pasja.lodz/photos/pcb.524612124387825/524611854387852/?type=3&theater
jajeczka 














a to świeczuszki i mydełka 





fotki świeczek troszkę ciemne , ale był kilkudniowy brak światła ;)
zrobiłam też kilka jajek z plastyku m które są już zarezerwowane 
akrylowe i duże 15 cm styropianowe 





a to troszkę inne niż tradycyjne , ale myślę ,że mogą być :) 
zerknijcie ...






no to czekam teraz na 3 kurierów i zabieram się ostro do pracy :)
miłej środy Kochani :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz