zBLOGowani.pl

wtorek, 26 stycznia 2016

Kochani tak jak obiecałam :) 
szybciutko wystawiam serce akrylowe i medalion ...
zrobiłam z czego jestem niezmiernie dumna patrząc na moją kaleczność 
z gipsem hihi 
ale już coraz bardziej daję radę ...przynajmniej się staram 
dziś mam maleńki kryzys , ale to bardziej psychiczny niż fizyczny 
jakiś taki dzień ...
zaczęłam też szkatułkę , którą dostałam od Marty z Liverpoolu :)
chciał mi poprawić humor no i poprawiła ...
pewnie na dniach pokażę Wam efekt końcowy 
a teraz tak jak pisałam serce i medalion 
prace trochę mroczne mi znowu wyszły 










nie wiem jak Wy , ale osobiście sercem jestem zachwycona :) 
trafi na listę moich ulubionych :) 
miłego dzionka i do następnego :)

6 komentarzy:

  1. Cieszy mnie to bardzo :) przesyłam Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka u Ciebie. Zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie w odwiedzinki, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) staram się jak mogę i ciągle się uczę oraz eksperymentuję ;) będę zaglądać do Ciebie i zaraz wciągam Cię na moją listę blogów :) ślę Pozdrowionka Iwona

      Usuń
  3. Jestem zauroczona Twoimi pracami, potrafisz tak dobrze eksperymentować.Czy jesteś po szkole artystycznej, kursach czy naprawdę samouk😉. Ile czasu poświęcasz na te cudeńka, czy da się oszacować? Pozdrawiam i szybkiego powrotu ze zdrową nogą do swoich 💙 i medalionów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) że się podobają :) nie jestem po żadnej szkole plastycznej ani po kursach , decu i inni technikami zainteresowałam się jakoś od niecałych 2 lat ...tak naprawdę zaczęłam robić w listopadzie 2014 :) szybko zaczęłam eksperymentować i tak naprawdę nigdy nie robiłam tradycyjnego decu ...zawsze coś dodałam i jakoś wychodziło ...ile czasu hmmm różnie , ale idzie mi to dość sprawnie ...Pozdrowionka

      Usuń